DIRECȚIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ A JUDEȚULUI BACĂU

 

organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacantă de inspector, clasa I, gradul profesional superior, la Compartimentul Inspecţia şi controlul factorilor de risc din mediul de viaţă şi muncă.

 

  • locaţie desfăşurare concurs: Bacău sediul DSPJ din strada Vasile  Alecsandri nr.45;
  • data concursului:                proba scrisă: 28.12.2016 ora 10.00;  

                                              interviul       : la o dată anunţată ulterior

                                              termen depunere dosare: 20 zile de la apariţia în MO.

 

Condiţii de participare

·         candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare;

·         studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul tehnologie şi controlul calităţii produselor alimentare;

·         vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 9 ani.

                                 

Dosarul de înscriere

Dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată;

-       copia actului de identitate;

-       formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată;

-       copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;

-       copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate-număr pagini;

-       cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).

-       adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;

-       declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.

 

Bibliografie:

► Legea nr.188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată;
Legea nr.7/2004 privind Codul  de conduită al funcţionarilor publici;
Legea nr.95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii;
Ordin nr.914 din 26 iulie 2006 pentru aprobarea normelor privind condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească un spital în vederea obţinerii autorizaţiei sanitare de funcţionare;
Ordin nr.119 din  4 februarie 2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei;
Ordin nr. 772/68/859/442 din  8 august 2005 pentru aprobarea Normei privind Sistemul rapid de alertă pentru alimente şi furaje;
Regulamentul CE nr.882/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului din 29 aprilie 2004 privind controalele oficiale efectuate pentru a asigura verificarea conformităţii cu legislaţia privind hrana pentru animale şi produsele alimentare şi cu normele de sănătate animală şi de bunăstare a animalelor.
 

 

Informaţii: birou RUNOS telefon 0234/512850, int.115, referent superior Bucurel Cerasela

 
Copyright ©2010 Directia de Sanatate Publica Bacau. Made by Mobile Web Technologies SRL